یواشکی های خانوم و آقای میمـ

ما مال همیمـ حتی اگـر اِسمامـون توی صفحهِ دوم شناسنامه هـامون نَره

h46


به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمتوانم زندگی کنم تا دنیا باقی است عاشقانه

دوستت دارم عزیز خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به

ارمغان آوردی خوب من برای توصیف مهربانی هایت واژها یاری نمی دهند چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی. و من خوشحالم که ماهی دیگر بر عمر آشنائیمان افزوده شد.

بهانه زندگیم از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم قطار آشنائیمان همیشه

به روی ریل خوشبختی حرکت کند و منجر به یکی شدمان شود.آمین؛از اینکه منو با همه

بد قولی ها و بد عهدی های تحمل میکنی صمیمانه سپاسگزارم.

بیست و هشتمین ماهگرد آشنائیمان مبارک

 

درباره نویسنده
وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُــوا الـــذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِین .
.
.
روزامون خوش ُ چشم بدخواهامون کور! من ُ تـ♥ـو آماده ایم که با همـ باشیم،که با همـ بمونیم از جدایی هم حرف نمیزنیم که این با همـ بودن شیرین ِ
.
.
صدایِ تو... دیدنِ تو... بوسیدنِ تو... در آغوش کشیدنِ تو... حتی... فکر کردن به تو برای من آرامش بخشه..
.
.
خانوم میمـ متولد : 12 تیرماه ..
آقای میمـ متولد : 1 دی ماه ..
آشنایی : 14 خرداد 93
محرمیت : 22 خرداد93 (6 ماه) 28 آذر 93 (1 ساله )
روزی که قول دادیم تا همیشه با هم بمونیم : 14 مرداد93
تصمیم قطعی آقای میم برای ازدواج با خانوم میم :23 مرداد. 94
به مامانم درباره آقای میم گفتم :18 اسفند 94
.
.
پست های آقای میم با h و پست های خانوم میم با Rنامگذاری شده اند..
.
.
از بلاگفا لعنتی مهاجرت کردیم بلاگفا به 10 ماه از خاطراتمون گند زد ُ وبلاگ نازنیمون رو حذف کرد ولی ما کم نمیاریم ُ اینجا ادامه میدیم.. ان شاالله که اینجا دیگه مثل بلاگفا نشه.
Designed By Erfan Powered by Bayan